Δήλωση έκανε ο Δημήτρης Κουτσούμπας με αφορμή τη σημερινή γιορτή των Θεοφανίων.

Ο Γ.Γ. της ΚΕ του ΚΚΕ ευχήθηκε «χρόνια πολλά με υγεία και πίστη στη δυνατότητα ο λαός να γίνει πρωταγωνιστής των εξελίξεων για να φωτίσει ένα καλύτερο σήμερα και αύριο για όλους και όλες».

Από geoathanas

Απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.