Στο https://www.euro2day.gr διαβάσαμε:

Θερμή χειραψία είχαν ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν και ο Σαουδάραβας πρίγκιπας Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν μετά το τέλος της «οικογενειακής φωτογραφίας» των ηγετών που συμμετέχουν στη σύνοδο των G20 στο Μπουένος Άιρες.

Οι δύο τους χαιρετήθηκαν θερμά, ενώ κουβέντιαζαν και γελούσαν, καθώς έμπαιναν στην αίθουσα της ολομέλειας για την εναρκτήρια συνεδρίαση.

Ο Ρώσος πρόεδρος μάλιστα έκανε… «χάι φάιβ» με τον Σαουδάραβα πρίγκιπα και διάδοχο του θρόνου.

Διαβάστε περισσότερα στο real.gr

(Πηγή)

Από GeoAth

Απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.