Στο https://www.tanea.gr διαβάσαμε:

ο παραδοσιακό μπασκετικό ντέρμπι της Θεσσαλονίκης ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Άρη την προηγούμενη αγωνιστική, διεξήχθη στον απόηχο της συνέντευξης τύπου του προέδρου της ΚΑΕ Μπάνε Πρέλεβιτς, όπου επανέλαβε κάτι που είχε δηλώσει και το καλοκαίρι.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

(Πηγή)

Από GeoAth

Απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.