
“Βόμβα” από το νομικό εκπρόσωπο των συνταξιούχων: “Να μην δεχθούν τα αναδρομικά, θα χάσουν τα δικαιώματά τους
“Αν συμβιβαστούν τώρα, θα χάσουν το δικαίωμά τους στη συνέχεια, “ Έκκληση στους συνταξιούχους να μην δεχθούν τα χρήματα των αναδρομικών υστέρα από τη σχετική



















