Είναι δημόσιοι λειτουργοί, του έλεγαν μη-παραγωγικούς. Μην αφήνετε να τους λοιδωρούν και να τους απαξιώνουν. Έχουν όνομα, ήθος και αίσθηση καθήκοντος



















Ενημέρωση-Γνώση-Ψυχαγωγία
Είναι δημόσιοι λειτουργοί, του έλεγαν μη-παραγωγικούς. Μην αφήνετε να τους λοιδωρούν και να τους απαξιώνουν. Έχουν όνομα, ήθος και αίσθηση καθήκοντος


















