Είναι δημόσιοι λειτουργοί, του έλεγαν μη-παραγωγικούς. Μην αφήνετε να τους λοιδωρούν και να τους απαξιώνουν. Έχουν όνομα, ήθος και αίσθηση καθήκοντος

 

Από geoathanas

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.