Σοβαρότης μηδέν…”Τη Δευτέρα θα αποφασίσουμε για την εστίαση” λέει ο Άδωνις, “οριστικά την 1η Ιουνίου το άνοιγμα” λέει ο υφυπουργός του
Φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς μέσα σε λίγες ώρες υπήρξαν δύο διαφορετικές τοποθετήσεις σχετικά με το άνοιγμα των καταστημάτων



















