
Τραμπ: Έξαλλοι οι σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ από την δήλωσή του για τους νεκρούς στο Αφγανιστάν – «Θα είχα ζητήσει συγγνώμη» λέει ο Στάρμερ
«Αν είχα εκφραστεί λανθασμένα με αυτόν τον τρόπο, σίγουρα θα ζητούσα συγγνώμη», δήλωσε την Παρασκευή ο πρωθυπουργός της Βρετανίας σχολιάζοντας τις δηλώσεις του προέδρου Τραμπ



















