
Σιτηρά για 2-3 μήνες έχει η Ελλάδα – Κτηνοτρόφοι σε απόγνωση με το καλαμπόκι
Πόλεμος στην Ουκρανία: Στο «κόκκινο» βρίσκονται αλευροβιομηχανίες, οι οποίες διαθέτουν σιτηρά για ενάμιση έως τρεις μήνες – Κίνδυνος επισιτιστικής κρίσης εξαιτίας των θεαματικών αυξήσεων σε



















