ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΥΧΑΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ!
ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΝΑΣ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΟΥΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΔ!
Μιλώντας σε συνέντευξη τύπου και απαντώντας για τις εξελίξεις στα θέματα των Μουφτήδων, σημείωσε: «Η θέση μας είναι εκλογή Μουφτή με τρόπο που θα είναι απολύτως στη διακριτική ευχέρεια της ελληνικής πολιτείας και κανενός άλλου»
ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Ο ΤΑΓΙΠ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 80 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
ΑΝΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ
Στο θέμα των Μουφτήδων Ξάνθης και Κομοτηνής αναφέρθηκε με ανάρτηση του ο πρώην υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης στις 31 Ιουλιου 2018:
«Με το Νόμο 1920/1991 της Κυβέρνησης Κ.Μητσοτάκη κυρώθηκε η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου από 24 Δεκ.1990 «Περί Μουσουλμάνων Θρησκευτικών Λειτουργών»(ΦΕΚ182 Ά), η οποία ξεκαθαρίζει οριστικά το status των νομίμων Μουφτήδων στη Θράκη ως Δημόσια Αρχή.
Ο Μουφτής δεν είναι μόνο θρησκευτικός/πνευματικός ηγέτης αλλά και δικαστής/«Καδής» κατά τη θρησκευτική παράδοση των Μουσουλμάνων που αποδίδει δικαιοσύνη στο χώρο του Οικογένειακού και Κληρονομικού δικαίου, το οποίο βεβαίως πρέπει να είναι συμβατό με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, το Ελληνικό Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους. Γι’ αυτό διορίζεται και δεν εκλέγεται, όπως άλλωστε γίνεται και σε όλα τα Μουσουλμανικά Κράτη συμπεριλαμβανομένης και της Τουρκίας.
Η Ελλάς είναι η μοναδική χώρα που ενσωμάτωσε στο δικαιϊκό της σύστημα αυτή την παράδοση, δείχνοντας απέραντο σεβασμό στα θρησκευτικά δικαιώματα της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη και οικοδομώντας πραγματικά ένα Διεθνές Μοντέλο Ανοιχτής Δημοκρατικής Κοινωνίας(βλέπε μελέτη: «Θράκη το επόμενο βήμα..» Ε.Στυλιανίδης, εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ).
Οι συγκεκριμένοι νόμιμοι Μουφτήδες Κομοτηνής και Ξάνθης, παρά τις απίστευτες πιέσεις και την αμφισβήτηση που δέχθηκαν από την Τουρκία τα τελευταία χρόνια, επέδειξαν θάρρος, συνέπεια και πίστη στην θρησκευτική αποστολή τους, αρνούμενοι να νομιμοποιήσουν παρεμβατικές πολιτικές της γείτονος και περίεργες σκοπιμότητες που χρησιμοποιούν την θρησκεία ως όργανο πολιτικής.
Αν η απόφαση να παραιτηθούν οι νόμιμοι Μουφτήδες της Θράκης είναι μονομερής από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και όχι αμοιβαία, γεννά ερωτηματικά και προβληματισμό για δύο λόγους:
1. Γιατί το Ελληνικό Κράτος να φανεί τόσο αχάριστο, έναντι των ανθρώπων και των ηγετών που σήκωσαν επί χρόνια τεράστιο βάρος, για να υπερασπιστούν το Μοντέλο Ανοιχτής Δημοκρατικής Κοινωνίας που οικοδόμησε η Ελληνική Πολιτεία στη Θράκη μαζί με Χριστιανούς και Μουσουλμάνους, κόντρα στην Τουρκική Εθνικιστική και Νεοοθωμανική παρεμβατικότητα; Τι μήνυμα στέλνει η Ελλάδα προς όλους όσους την πίστεψαν;
2. Τι σκοπεύει να κάνει ο Υπουργός Παιδείας; Θα τους αντικαταστήσει με νεότερους Ιμάμηδες ή θα ενδώσει στη Τουρκική απαίτηση για εκλεγμένους Μουφτήδες, που όχι μόνο δε στέκει νομικά, αλλά και διευκολύνει την πονηρή επιδίωξη των γειτόνων μας, να επιβάλουν νέους «Πολιτικοθρησκευτικούς Ισλαμιστές Ηγέτες» στη Θράκη για να επιτύχουν την πολιτική «της Συνδιοίκησης» που επί χρόνια συστηματικά επιδιώκουν;
Μήπως μια τέτοια απόφαση ανοίγει ξανά τους ασκούς του Αιόλου σε μια δύσκολη συγκυρία για την Ελλάδα και βάζει μετά τη Μακεδονία και τη Θράκη στο στόχαστρο;